Opgelet! Momenteel krijgen
meerdere mensen (al dan niet klant bij Argenta) een mail waarin wordt gevraagd
om – naar aanleiding van de recente moeilijkheden die Argenta heeft gehad
– hun gegevens online te vernieuwen.
Voor alle duidelijkheid : dit
is een zoveelste poging tot oplichting!
Geachte relatie,
Wij willen u graag melden dat we eindelijk terug volledig operationeel zijn betreft de onderhoudswerken aan de mobiel- en internetbankieren toepassingen. Sinds kort is er een stroom aan klachten die binnenstromen in verband met misbruik van betaalrekeningen. Om de veiligheid van onze klanten te garanderen verzoeken wij u om uw meest recente contactgegevens met ons te delen. Uit administratie blijkt dat het een lange tijd geleden is dat u uw gegevens hebt bijgewerkt en hierdoor bent u verplicht om uw gegevens met ons te bevestigen.
Wanneer er zich een verdachte situatie voordoet zal een medewerker u meteen telefonisch bijstaan en helpen dit tegen te gaan om schade te kunnen voorkomen.
Door uw huidige gegevens niet te vernieuwen loopt u risico en mogelijke kans dat er zich misbruik voordoet met uw bankrekening.
Hoe vernieuw ik mijn contactgegevens?
Door op de volgende link te klikken: www.argenta.be/gegevens-bijwerken
Dit duurt slechts maximaal 5 minuten, na dit spoedige proces ontvangt u een brief hierover met bevestiging en de mogelijkheid om een vergoeding aan te vragen indien u duidelijke schade hebt geleden door de onbeschikbaarheid van onze diensten de afgelopen dagen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Klantendienst
Wij willen u graag melden dat we eindelijk terug volledig operationeel zijn betreft de onderhoudswerken aan de mobiel- en internetbankieren toepassingen. Sinds kort is er een stroom aan klachten die binnenstromen in verband met misbruik van betaalrekeningen. Om de veiligheid van onze klanten te garanderen verzoeken wij u om uw meest recente contactgegevens met ons te delen. Uit administratie blijkt dat het een lange tijd geleden is dat u uw gegevens hebt bijgewerkt en hierdoor bent u verplicht om uw gegevens met ons te bevestigen.
Wanneer er zich een verdachte situatie voordoet zal een medewerker u meteen telefonisch bijstaan en helpen dit tegen te gaan om schade te kunnen voorkomen.
Door uw huidige gegevens niet te vernieuwen loopt u risico en mogelijke kans dat er zich misbruik voordoet met uw bankrekening.
Hoe vernieuw ik mijn contactgegevens?
Door op de volgende link te klikken: www.argenta.be/gegevens-bijwerken
Dit duurt slechts maximaal 5 minuten, na dit spoedige proces ontvangt u een brief hierover met bevestiging en de mogelijkheid om een vergoeding aan te vragen indien u duidelijke schade hebt geleden door de onbeschikbaarheid van onze diensten de afgelopen dagen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Klantendienst